EVENTOS CORPORATIVOS

El Museo Pedro de Osma alquila sus instalaciones solo para eventos corporativos, donde podrá realizar cócteles y cenas.

• Patio de eventos: área de 900 m2, con vista posterior a la casa, capacidad acogedora para 900 personas de pie, 800 personas para conferencias y 500 personas en mesas de 10 para una cena. Además, podrá tener la experiencia de visitar una o todas las salas del Museo durante las dos primeras horas de su evento.

Para reservas comunicarse a eventos@fundacionosma.org.

CORPORATE EVENTS

The Museo Pedro de Osma offers its outdoor patio as an event venue only for corporate celebrations. The patio space is 590m2, surrounded by gardens, with a view of the facade of the historic home. The total area is 1400m2, with a maximum capacity of 900 standing, 800 in conference seating and 500 seated in tables of 10. Additionally we offer the option of opening the gallerys during the first two hours of the event.

For additional information and reservations please contact Naisha Vergara at eventos@fundacionosma.org

[:es _i=»0″ _address=»0″ /][:en _i=»3″ _address=»3″ /][: _i=»6″ _address=»6″ /]